שרטוט מערכת סולארית – מדריך צעד אחר צעד

מערכת השמש בה אנו חיים היא באמת מטריפה. המשתרעת על פני שנות אור רבות ומכילה 8 כוכבי לכת נפרדים, אין מחסור בפליאה ויראה להתבונן במערכת השמש המדהימה הזו.

עם כל המגוון הזה של כוכבי לכת זה יכול להיות קצת אתגר ללמוד איך לצייר את מערכת השמש, אלא אם כן אתה יודע מה לעשות! למרבה המזל, אתה נמצא במדריך הנכון אם אתה רוצה לדעת איך זה נעשה! מדריך זה שלב אחר שלב כיצד לצייר את מערכת השמש יספק לכם הרבה כיף ציור שלא מהעולם הזה!

איך לצייר את מערכת השמש – בואו נתחיל!

שלב 1

השמש היא מרכז היקום שלנו, אך עבור המדריך הזה כיצד לצייר את מערכת השמש הוא יצויר בצד התמונה. זה יהיה כדי שנוכל להשוויץ בכוכבי הלכת בהמשך המדריך. כדי להתחיל, התחל עם קו מעוקל בפינת התמונה. לאחר שציירת את הקו העגול הזה, תוכל לצייר קו מחודד ומחודד לאורך ההיקף שלו עם הרבה נקודות עליו עבור קרני השמש.

כוכבי לכת סולאריים

שלב 2 – לאחר מכן, צייר את שלושת כוכבי הלכת הראשונים של מערכת השמש

כשהשמש מצוירת, נוכל כעת להתחיל בכוכבי הלכת הראשונים של מערכת השמש. לעת עתה, נצייר את שלושת כוכבי הלכת הראשונים. כאשר מציירים את כוכבי הלכת הללו, נשתמש בכמה עיגולים מושלמים שיכולים להיות מעט מאתגרים לעשות ביד חופשית.

ישנם כמה כלים שבהם תוכל להשתמש כדי להקל על עצמך. הכלי הטוב ביותר לשימוש הוא מצפן ציור, שכן זה מאפשר לך לצייר בקלות כמה עיגולים מושלמים באמצעות העט או העיפרון שלך. לאחר שציירת את שלושת כוכבי הלכת הללו כפי שהם מופיעים בתמונת ההתייחסות, תוכל לצייר את הפרטים עבור כדור הארץ על ידי ציור כמה יבשות גלויות.

שלב 3 – צייר שני כוכבי לכת נוספים עבור מערכת השמש

נוסיף עוד שני כוכבי לכת בחלק זה של המדריך שלנו על איך לצייר מערכת שמש. ראשית, אתה יכול לצייר עוד עיגול קטן למדי לכוכב הבא. כוכב הלכת שאחרי זה יהיה שבתאי, והכוכב הזה נראה קצת שונה בגלל הטבעת הגדולה שמקיפה אותו. כל מה שאתה צריך לעשות זה לצייר עיגול גדול עם שני רווחים בצד, הוא קיבל לסיים אותו עם הטבעות בעזרת כמה קווים מעוגלים.

אולי תרצה לקרוא כאן על אנרגיה סולארית.

שלב 4 – כעת, צייר כוכב לכת נוסף יחד עם עוד פרטים

חלק זה של ציור מערכת השמש שלך יעסוק בהוספת כוכב לכת נוסף יחד עם כמה פרטים עבור האחרים. ראשית, נצייר את יופיטר. זה יהיה הגדול מכל המעגלים, בהתחשב בכוכב הלכת הגדול ביותר במערכת השמש שלנו. לאחר שהעיגול מצויר, תוכל לצייר כמה פרטי קו על פני כוכב הלכת כדי לתת לו פרטים על פני השטח. לפני שתמשיך הלאה, אתה יכול גם להוסיף פירוט נקודות לשני כוכבי הלכת הקרובים ביותר. לאחר השלמת ההיבטים הללו, יש לנו כמה פרטים אחרונים להוסיף בשלב הבא של המדריך.

שלב 5 – סיים את הפרטים הסופיים של ציור מערכת השמש שלך

לסיום המדריך הזה על איך לצייר את מערכת השמש, לפני שתתחיל להוסיף קצת צבע ליצירות האמנות שלך עלינו להוסיף עוד שלושה כוכבי לכת לתמונה. שניים מהם יהיו גדולים למדי, ולאחד יש טבעת נוספת מסביב. לבסוף, נסיים עם עיגול קטן נוסף.

זה נחשב בדרך כלל שפלוטו אינו מסווג ככוכב לכת אמיתי, אבל הוא עדיין חלק ממערכת השמש שלנו ללא קשר. אתה יכול לסיים על ידי הוספת כמה פרטי קו לכוכב השני שציירת, ואז אתה מוכן לשלב האחרון! עם זאת, ישנם כמה פרטים נוספים מהנים שתוכל להוסיף לפני שתמשיך לחלק האחרון.

פנל סולארי

אתה יכול לשנות חלק מהפרטים תוך הוספה או הסרה של כוכבי לכת מסוימים כדי ליצור מערכת שמש ייחודית משלך. אתה יכול גם להוסיף כמה פרטים קטנים יותר כמו כוכבים או אפילו פרטים יצירתיים כמו הטסת חלליות חייזריות. אלו רק כמה רעיונות שתוכלו לנסות, אבל מה עוד תוכלו לחשוב עליו כדי לסיים את יציאת מערכת השמש הזו?

שלב 6 – סיים את ציור מערכת השמש שלך עם קצת צבע

כוכבי הלכת השונים במערכת השמש נבדלים כולם במראהם ובצבעם. אנו נסיים את ציור מערכת השמש שלך על ידי הוספת צבעים אלה כעת. בתמונת ההתייחסות שלנו, הראינו לך את הצבעים שבהם אתה יכול להשתמש למראה מדויק יותר. אתה לא צריך לשמור את זה מדויק, עם זאת! אם אתה מעדיף, אתה יכול גם להשתמש בכמה מבחירות הצבע שלך עבור כוכבי הלכת השונים במקום זאת.

לאחר שבחרתם את הצבעים שבהם תרצו להשתמש, תוכלו גם לבחור בכיף באילו מדיומים וכלי אמנות תשתמשו כדי להחיות אותם. רעיון מהנה אחד יהיה לעשות שטיפה של צבע שחור לרקע תוך שימוש במדיומים בהירים יותר עבור כוכבי הלכת עצמם.

אנחנו נהיה מאוד סקרנים לראות איך אתה בוחר לסיים את ציור מערכת השמש שלך!

3 טיפים נוספים כדי להקל על ציור מערכת השמש שלך!

צור יצירת אמנות שלא מהעולם הזה, כאשר אנו הופכים את מערכת השמש הקלה לציור הזו אפילו יותר קלה! יש המון כוכבי לכת וגופים שמימיים אחרים בציור מערכת השמש הזה. זה אומר שאתה תצייר הרבה עיגולים, ואתם יכולים להיות קשה לצייר ביד חופשית. 

למרבה המזל, יש לך הרבה אפשרויות איך אתה יכול להקל על זה! אחד הכלים הטובים ביותר שבהם אתה יכול להשתמש הוא מצפן ציור. אם אין לך אחד כזה שימושי, אולי תרצה להשתמש בכמה חפצים יומיומיים כדי לאתר אותם.

אתה יכול אפילו להשתמש בכמה מטבעות כדי לעקוב אחריהם, ואלה יתנו לך גדלים שונים לעבוד איתם. דרך נוספת שבה תוכל להפוך את מערכת השמש [1] לקלה לצייר היא על ידי פישוט חלק מהפרטים. ציורים לרוב נראים טוב יותר עם יותר פרטים, אבל הם גם יכולים להקשות על הציור הרבה יותר. הסרת כמה פרטים לא תגרום לציור להיראות גרוע יותר, רק שונה. אז אם אתה חושב שזה יעזור אז אתה בהחלט צריך ללכת על זה!

הפרטים שתסיר או תשמור יהיו תלויים בך לחלוטין. זה יהיה תלוי במה שיקל עליך וגם כמה פרטים אתה מוכן להקריב. לאחר שהסרת פרטים, תוכל גם להוסיף פרטים חדשים כדי לפצות. הכל עניין של להבין מה יקל עליך לעשות!

יש טונות של דיאגרמות וציורים של מערכת השמש שלנו שקל מאוד לגשת אליהם. אלה יכולים לעזור מאוד בעת יצירת הציור הזה של מערכת שמש! בכל הנוגע למציאת תמונות של מערכת השמש, ניתן למצוא דיאגרמות באינטרנט, בספרים על החלל ובמקומות רבים אחרים. אתה יכול אפילו למצוא דגם זול של מערכת השמש לשימוש! ברגע שיש לך את המקורות הנוספים שלך, תוכל להשתמש בהם יחד עם התמונות שלנו במדריך כדי להקל על ציור כוכבי הלכת. זה גם יאפשר לך לעשות כמה וריאציות על העיצוב שלנו.

סוֹלָרִי

ציור מערכת השמש שלך הושלם!

השלמת את כל השלבים של המדריך הזה כיצד לצייר את מערכת השמש, ויש לך תמונה ממש מגניבה להראות עבורה. אנחנו באמת מקווים שהמדריך הזה הראה לכם את מה שהייתם צריכים לדעת כדי ליצור מחדש את מערכת השמש המופלאה שלנו, ושזה היה גם כיף לעשות!

עכשיו אתה יכול לשים את הנגיעות והפרטים שלך בציור הזה, שיכול לנוע בין הוספת פרטים וחפצים ליצירת מערכת שמש מדהימה משלך! זה יחד עם האפשרויות הרבות שיש לך עבור צבעים ומדיומים נותן לך אפשרויות רבות ללכת על.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן