ייצור חשמל ביתי : 6 דרכים לייצר אנרגיה ירוקה בבית

הדרך הקלה ביותר עבור רוב בעלי הבתים להפחית את חשבונות החשמל שלהם היא על ידי צמצום בצריכת האנרגיה באמצעות משמעת עצמית ויעילות מוגברת. אבל עבור אלה שיש להם קצת זמן וכסף להשקיע, התקנת מערכת אנרגיה ירוקה אחת או יותר יכולה להניב חיסכון גדול יותר, לטווח ארוך יותר, תוך כדי לעשות יותר כדי להגן על הסביבה.

בחירה ורכישה של מערכת אנרגיה ירוקה למגורים יכולה להיות פרויקט גדול. ייתכן שמערכות מסוימות לא יהיו חסכוניות עבור הבית שלך, ואחרות לא יהיו תואמות כלל. אבל ברגע שאתה מזהה את האפשרויות שלך ואת המתקינים באזור שלך, אתה עשוי להיות מופתע מה נמצא בטווח המחירים שלך.

ייצור חשמל בבית

1. פאנלים סולאריים למגורים

כל קרן שמש שנוחתת על הגג שלך היא חשמל חינם לנטילה. כל מה שאתה צריך זה פאנל סולארי כדי ללכוד אותו. ובין היתר הודות לזיכוי המס הנ"ל [1], הרבה בעלי בתים נכנסים לפעולה. התקנת מערכת סולארית על ידי אנשי מקצוע תעניק לביתכם הערכה ללא התחייבות לקביעת אתרי ההתקנה הטובים ביותר ולהציע הערכה. חלקם עשויים אפילו להיות מסוגלים להתקין רעפים סולאריים, המציעים מראה יעיל יותר.

פנלים סולאריים

יש להשתמש או לאחסן אנרגיה שנוצרת על ידי פאנלים סולאריים מיד. כאשר הבית שלך צורך יותר אנרגיה ממה שהפאנלים הסולאריים שלך מייצרים, האנרגיה הסולארית פשוט מקזזת את כמות החשמל שאתה צריך לרכוש מהרשת. אבל כאשר אתה מייצר יותר ממה שאתה משתמש, ייתכן שתוכל למכור את האנרגיה העודפת בחזרה לחברת החשמל, ולהוזיל את החשבונות שלך עוד יותר. אפשרות נוספת היא לרכוש מצבר ביתי, שיכול לאגור את האנרגיה הזו עד שתזדקקו לה לאחר רדת החשיכה.

2. טורבינות רוח

אתה לא צריך את סוג הטורבינות העצומות שאתה רואה בחוות רוח כדי לייצר אנרגיה ירוקה לבית שלך. מדחף קטן כמו מכסה פח אשפה יכול לקחת ביס גדול מחשבונות האנרגיה הביתיים שלך, כל עוד הוא מותקן באזור סוער מספיק. התקנה מקצועית היא המפתח גם כאן, הן כדי להבטיח את בטיחות הטורבינה והן כדי למקם אותה היכן שהרוח תגיע אליה. ובדיוק כמו עם פאנלים סולאריים, אתה צריך להשתמש בו או לאבד אותו כאשר אתה מייצר אנרגיה מטורבינות רוח.

3. מערכות היברידיות סולאריות ורוח

אם יש לך ימי שמש ולילות סוערים, מערכת שמש ורוח היברידית עשויה להיות מושלמת לאזור שלך. השילוב מעלה את הסיכוי שהבית שלכם יפיק חשמל מסביב לשעון, כך שבאופן תיאורטי תוכלו להתנתק מהרשת לחלוטין עם תוספת של סוללה ביתית.

עוד על פאנלים סולאריים תוכלו לקרוא כאן.

4. Microhydropower Systems

יש לך זרם רץ בנכס שלך? ייתכן שתוכל להסיט את זרימת המים דרך טורבינה קטנה ולתת לזרם לייצר חשמל חינם 24 שעות ביממה. מערכת מיקרו-הידרו-כוח היא לעתים קרובות אפילו טובה יותר ממערכת היברידית מכיוון שזרימת המים רציפה ואמינה יותר מרוח ושמש.

5. דודי שמש

אם מערכת פאנלים סולארית מלאה היא מחוץ לטווח המחירים שלך אבל עדיין יש לך נדל"ן שטוף שמש על הגג שלך, דוד שמש הוא דרך פחות יקרה ללכוד קצת אנרגיה בחינם. ברוב דודי השמש, המיכל עצמו מאוחסן על הגג כחלק מההתקנה, מה שמקנה לו מראה מגושם יותר. אבל זה מאפשר לשמש לעשות את העבודה של הפעלת אחד מחזירי האנרגיה הגדולים ביותר בבית שלך.

תהליך התקנה

6. משאבות חום גיאותרמיות

הטמפרטורות מתחת לפני הקרקע הרבה יותר יציבות מהטמפרטורות שבהן הבתים שלנו, ובמהלך החורף, משאבת חום גיאותרמית יכולה לגנוב חלק מהחום הקבור הזה. מערכות אלה משתמשות בלולאה סגורה של צינורות כדי לשאוב נוזל דרך תעלה תת קרקעית, לתוך הבית שלך ובחזרה מתחת לאדמה. בתוך הבית, מחליף חום משתמש בחום מהצינורות לחימום חללי מגורים תוך שימוש באנרגיה מינימלית.

אנרגיה מתחדשת היא דרך חכמה להקל על החשבונות שלך תוך הפחתת העומס על הסביבה. ועם כל כך הרבה דרכים שונות להביא אותו הביתה, יצירת אנרגיה משלך עשויה להיות אפשרית יותר ממה שציפית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן