סוגי מתקנים סולאריים

סולאר היא טכנולוגיה מאוד תכליתית. אתה יכול לשים פאנלים סולאריים כמעט בכל מקום, החל על גג ועד חופה מעל מגרש חניה, ובין שדה ועד אפילו ציפה באמצע אגם או בריכה. 

על מנת להבדיל בין הסוגים השונים של מערכות פאנלים סולאריים אפשריים, אנו בדרך כלל מחלקים את הסולארי לארבע קטגוריות עיקריות: מגורים, מסחר ותעשייה, סולארי קהילתי ובקנה מידה שירות. כל אחד מהסוגים השונים הללו של התקנות פאנלים סולאריים משתמש באותה טכנולוגיה בסיסית; הם נבדלים בעיקר במונחים של גודל, מיקום, מחיר ומטרה.

סולארי למגורים

בעלי בתים כמעט בכל מקום יכולים ליהנות מהתקנה של פאנלים סולאריים בנכס שלהם. ברוב המקרים, מערכות פאנלים סולאריים למגורים הן התקנות על הגג בבתי משפחה עצמאיים, אם כי ניתן להתקין התקנות צמודות קרקע, מגרש חניה או פרגולה גם בביתכם. מערכות פאנלים סולאריים למגורים שולחות את החשמל שהן מייצרות ישירות לביתך, ושולחות כל עודף בחזרה לרשת כדי לקזז את חשבון החשמל שלך באמצעות מדידת נטו. 

פנלים סולאריים

סולארית מסחרית ותעשייתית

האם אי פעם ישבת במושב בחלון במטוס והסתכלת על כל חללי הגג הריקים והשטוחים בבניינים גדולים? (לא? זה רק אנחנו? מגניב.) מסתבר שהבניינים האלה, שהם בדרך כלל עסקים מסחריים או תעשייתיים, מושלמים לשמש. 

התקנות פאנלים סולאריים מסחריים ותעשייתיים מכסים כל סוג של סולארי המותקן בעסק, החל מעסקים קטנים ובינוניים ועד למפעלים תעשייתיים, עם התקנות בכל מקום מגגות ועד חופות חניה במרכזי קניות ועד שדות פתוחים לרווחה בשטח העסק. סולאר היא אופציה מצוינת לעסקים בכל הארץ, והיא אף יכולה להפוך למקור הכנסה עבור חברות רבות. קרא עוד על יתרונות השמש לבעלי בתים ועסקים כאן.

סולארי בקנה מידה שימושי

חברת החשמל שלך מסתמכת על תחנות כוח גדולות כדי לספק את החשמל שזורם מהשקעים בבית ובעסק שלך. תחנות כוח אלה הופעלו בדרך כלל על ידי דלק מאובנים או אנרגיה גרעינית; עם זאת, חברות שירות מסתמכות יותר ויותר על פיתוח בקנה מידה גדול של משאבים מתחדשים – בעיקר שמש ורוח – כדי לספק חשמל [1]. 

התקנות פאנלים סולאריים בקנה מידה שימושי הם מאסיביים – לרוב בין פי 500 ל-30,000 גדולים יותר ממתקן סולארי למגורים – ומוכרים את החשמל שלהם ישירות לשירותים, כלומר הם יכולים לספק חשמל ביעילות לעשרות אלפי בתים ועסקים.

תהליך התקנה

סולארי קהילתי

סולאר קהילתי ממלא תפקיד ייחודי בהנגשת חשמל סולארי ישירות לאנשים שאינם יכולים להציב פאנלים סולאריים במקום בו הם גרים או עובדים: במקום להיות מותקן באתר בבית או בעסק שלך, סולאר קהילתי הוא חווה סולארית בקנה מידה גדול המותקן ב האזור שלך שתוכל להירשם אליו כדי לרכוש ולהנות מהאנרגיה הסולארית שנוצרת בהתקנה.

אולי תרצה לקרוא על שרתוט מערכת סולארית כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן