השכרת גגות למערכת סולארית: כל מה שצריך לדעת

מהי תכנית השכרת גג של פאנל סולארי?

הסכם שכירות גג סולארי, הידוע גם בשם הסכם רכישה והשכרת חשמל (PPRA), הוא הסכם שכירות שנחתם בין בעל נכס לבין ספק שירותים סולאריים. ספק השירותים הסולאריים מממן, מתקין, מחזיק ומתפעל מערכת PV סולארית בנכס ומשלם שכירות לבעל הנכס. לאחר מכן הספק מייצא את כל הכוח שנוצר לרשת או מוכר אותו (או חלק ממנו) לבעל הנכס או לשוכריו.

מהן היתרונות של הכנסות משכירות גג?

ההכנסות מהשכרת הגג שלך מבוססות על הסכם שכירות לטווח ארוך. למרות שגג אינו מהווה חלק משטח השכר הגולמי שלך, ניתן להוון את ההכנסות מהשכרת גג. בדרך זו, הם יכולים להעלות גם את ערך הנכס שלך וגם את היכולת שלך להעלות הילוך.

פנלים סולאריים

האם הגג שלי יעבוד עבור שמש?

אם ברצונך להשיג הסכם שכירות גג, צור איתנו קשר. הצוות שלנו יבצע הערכה יסודית של הגג שלך ללא תשלום כדי לקבוע את התאמתו לייצור אנרגיה סולארית. הגורמים שאנו שוקלים כוללים את מיקומו של הנכס שלך, הכיוון אליו פונה הגג, מצב הגג וחומר הבנייה שלו.

לדוגמה, גגות הפונים לצפון, צפון מזרח וצפון מערב פשוט לא מקבלים מספיק אור שמש ישיר ליצירת שמש יעילה. בנוסף, המבנה והמצב של חלק מהגגות אינם יכולים לתמוך במערכת פוטו וולטאית סולארית. עם זאת, כמעט כל חומרי הקירוי מתאימים למתקנים סולאריים, כולל רעפים, מתכת תפר עומדת ופלדה גלית [1].

יתרה מכך, מערכות PV סולאריות אפילו לא דורשות גג מסורתי. יציאות רכב מייצרות תושבות פאנלים סולאריים פנטסטיים, ואפילו אפשר לצוף פאנלים על סכרים או אגמים!

כמה כסף אני יכול להרוויח מהשכרת הגג שלי?

סכום השכירות שתקבל תלוי במספר גורמים, כולל התשואה הסולארית באתר הספציפית של הנכס שלך. אנו מציעים כיום בדרך כלל 20020 ₪ עד 197714 ₪ לשנה עבור פרויקטים בקנה מידה קטן (כפוף לתנאים והגבלות). למעשה, חתימה על הסכם שכירות גג סולארי היא כמו השגת שוכר בונוס: כזה שיעלה את ערך הנכס שלכם ללא כאבי ראש או סיכון נוסף.

מה קורה עם חשבונות האנרגיה שלי?

אם אתה או הדיירים שלך משתמשים באנרגיה הסולארית המופקת באתר, יהיו לך שני חשבונות אנרגיה לשלם: חשבון Eskom הרגיל שלך או העירייה. הראשון יקטן, מכיוון שאתה תצרוך פחות אנרגיה מהרשת.

פאנל סולארי על הגג

האם אצטרך לשלם עבור כל הכוח שנוצר?

לא. הסכמי השכרת גג פועלים על בסיס "לא קחו שום תשלום" או "שלם כפי שאתה הולך". זה אומר שאתה משלם רק על מה שאתה צורך.

מהם הסיכונים ומי דואג לפרטים?

הסכמי השכרת גג אינם נושאים בסיכון עבורך. המתקין אחראי על התקנת מערכת סולארית, וכן על התפעול השוטף, התחזוקה והביטוח של מערכת ה-PV הסולארית. אנו מספקים גם חומרת אבטחה נוספת וניטור במידת הצורך.

מה קורה למערכת לאחר תקופת ההשכרה?

עם הסכם שכירות גג, תהיה לך בעלות מלאה על המערכת לאחר תום תקופת ההשכרה (בדרך כלל 20 שנה). אנו מציעים גם אפשרויות רכישה המאפשרות לך להחזיק את ההתקנה שלך על הסף לאחר פרק זמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן