גג מול שמש קהילתי

ישנן שתי דרכים עיקריות להפיק תועלת מאנרגיה סולארית: על ידי התקנת מערכת פאנלים סולאריים בנכס שלך, או על ידי השתתפות בפרויקט סולארי קהילתי. אם אתה מתקין אנרגיה סולארית בבית או בעסק שלך, סביר להניח שתתקין מערכת פאנלים סולאריים על הגג, תוך שימוש בחלל הריק שמעל לראשך כדי לייצר חשמל. אם אינך מתאים לשמש, עם זאת, סולארי קהילתי מאפשר לך עדיין לגשת ליתרונות הסולארי על ידי מתן ההזדמנות להירשם למנוי או אפילו לרכוש חלק מפרויקט פאנל סולארי גדול יותר באזור שלך .

כאשר משווים את האפשרויות הסולאריות שלך, ובמיוחד גג מול שמש קהילתי, יש כמה דברים עיקריים שכדאי לזכור: מה אתה בעצם קונה, איך אתה משלם על זה, אילו הטבות תקבל, מהן היתרונות הסביבתיים, ומה קורה כשאתה עובר/לא רוצה להשתתף יותר?

מה אתה קונה עם גג שמש לעומת שמש קהילתי?

כשאתה קונה מערכת פאנלים סולאריים על הגג, די ברור על מה אתה משלם: הפאנלים הסולאריים והציוד האחר שלך יותקנו פיזית על הנכס שלך, והחשמל שנוצר מהפאנלים הסולאריים שלך ייכנס ישירות לביתך (לאחר שתעבור דרך מהפך).

התקנת מערכת אנרגיה סולארית

זה יכול להיות קשה יותר להמשיג מה אתה מקבל כשאתה משתתף בפרויקט סולארי קהילתי, אבל זה לא חייב להיות! כאשר אתה קונה לפרויקט סולארי קהילתי, אתה משלם עבור הכוח המיוצר על ידי הפאנלים הסולאריים בחווה הסולארית הקהילתית, בדיוק כמו שאתה משלם עבור אנרגיה סולארית עם שמש על הגג. ההבדל היחיד הוא שבמקום שאנרגיה סולארית תיוצר באופן מקומי בבית או בעסק שלך, עם אנרגיה סולארית קהילתית, הכוח מופק מחוץ לאתר. זה המקביל לעבודה מרחוק [1] עבור שמש!

איך משלמים עבור גג מול שמש קהילתי?

יש לענות על שתי שאלות עיקריות כדי לדבר על האפשרויות השונות לתשלום עבור שמש על הגג והקהילה: האם אתה עומד להיות הבעלים של הסולאר, והאם אתה מתכנן לשלם עבור השמש מראש או חודשי?

עם שמש על הגג, אתה יכול להחזיק או לשכור את המערכת שלך. אם אתה הבעלים של מערכת הפאנלים הסולאריים שלך, אתה הבעלים של כל הציוד הפיזי (כלומר, פאנלים סולאריים, ממירים ועוד) ותראה את התועלת הפיננסית והסביבתית הגדולה ביותר מהפאנלים הסולאריים שלך לאורך 25+ החיים שלהם. אתה יכול לרכוש את המערכת שלך מראש או עם הלוואה סולארית, לשלם עבור ההתקנה שלך מדי חודש, כמו שאתה משלם עם תשלומי רכב או משכנתא.

אם אתה משכיר את המערכת שלך, צד שלישי מחזיק במערכת הפאנלים הסולאריים המותקנת על הגג שלך, ואתה פשוט רוכש את הכוח שנוצר מהפאנלים על בסיס חודשי. למעשה, תשלום עבור מערכת פאנלים סולאריים מושכרים דומה מאוד לתשלום עבור סולארי קהילתי.

רוב הפרויקטים הסולאריים הקהילתיים מתוכננים באמצעות מודל מנוי: אתה משלם מדי חודש עבור החשמל שמייצר הפרויקט הסולארי הקהילתי. אופן הפעולה של המנוי, והסיבה לכך שמדובר בהשקעה אטרקטיבית, היא שהחשמל הסולארי שאתה רוכש מפרויקט סולארי קהילתי נמכר במחיר מוזל בהשוואה למה שגובה החשמל שלך. לדוגמה, במהלך השנה, החשמל שאתה קונה מסולארי קהילתי עשוי לעלות 10 אחוז פחות ממה שאתה משלם מהחברה.

במקרים מסוימים, פרויקטים סולאריים קהילתיים עשויים גם לאפשר לכם לרכוש חלק מהפרויקט על הסף, כלומר, מספר מסוים של פאנלים. במקרים אלה, אתה עשוי לשלם עבור חלקך כמו שאתה משלם על מערכת סולארית על הגג: מראש או ממומן באמצעות הלוואה לאורך זמן.

אילו הטבות פיננסיות אתה מקבל מגגות לעומת סולארית קהילתית?

עם אנרגיה סולארית קהילתית, היתרונות הכספיים הם פשוטים: אתה מחליף את מה שאתה משלם לחברת החשמל שלך בתעריף נמוך יותר עבור חשמל שנרכש מהחווה הסולארית הקהילתית. על ידי כך, בדרך כלל אתה יכול לצפות לחסוך 5-15 אחוזים בחשבונות החשמל השנתיים שלך. קרא עוד על מימון סולארי כאן.

עם שמש על הגג, אתה גם מרוויח כלכלית על ידי שימוש בחשמל סולארי כדי לקזז את מה שהיית משתמש בו מחברת החשמל שלך. עם זאת, סביר להניח שתראה רמות גבוהות יותר של חיסכון פיננסי, במיוחד אם אתה משלם עבור המערכת מראש.

בנוסף, עם שמש על הגג, ייתכן שאתה זכאי להנחות ותמריצים מהממשלה הפדרלית, ממשלת המדינה או אפילו השירות שלך. יתרה מכך, להתקנת שמש על הבית שלך יש פוטנציאל להעלות את ערך הבית שלך: מחקר מצא שבתים עם שמש נמכרים ב-4 אחוזים יותר מאשר בתים דומים ללא שמש.

מהם היתרונות הסביבתיים של גג שמש לעומת שמש קהילתי?

גם שמש על הגג וגם בקהילה מאפשרים לך לקזז או להימנע מחשמל המיוצר על ידי דלקים מאובנים עם חשמל סולארי, מה שמוביל להפחתת פליטת פחמן ולתרום לשיפור איכות האוויר המקומית.

דבר אחד שכדאי לקחת בחשבון כאשר משווים בין גג סולרי לשמש קהילתי הוא שסולר גג עושה שימוש יעיל בחלל "ריק" אחרת על ידי ניצול של מדה מרובע שלא נעשה בו שימוש אחרת על הגג שלך. אנרגיה סולארית קהילתית דורשת הרבה יותר שטחים ושטח מאשר סולארית על הגג, כך שתמיד כדאי לראות על איזה סוג קרקע היא בנויה: קרקע שאינה ניתנת לשימוש (כמו מזבלה לשעבר) או קרקע שיכולה להיות לה שימוש אחר.

אנרגיה סולארית

מה קורה אם אתה עובר דירה ויש לך גג מול שמש קהילתי?

אם בסופו של דבר אתה מוכר את הבית שלך עם סולארי עליו, אז תצטרך להתחיל מחדש עם התקנה סולארית בבית החדש שלך: בניגוד לספה האהובה עליך, אתה לא יכול לקחת איתך את הפאנלים הסולאריים שלך מהבית לבית.

עם זאת, עם סולארי קהילתי, אם תעבור לבית אחר באותו אזור, ובמיוחד, בתוך אותה טריטוריה של שירות שירות, סביר להניח שתישאר מנויים לאותו פרויקט סולארי קהילתי. אם אתה עוזב את המדינה, או איפשהו שאינו מכוסה על ידי אותו שירות, אתה יכול לבטל את המנוי שלך או להעביר אותו לבעלים החדש של הבית שלך.

בסופו של יום, הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שגם הגג וגם הסולארי הקהילתי הם דרכים לספק חשמל במחיר סביר לבית שלך, לעזור לאיכות הסביבה ולחסוך כסף בו זמנית. מה לא לאהוב?

אולי תרצה לקרוא את המדריך שלנו למערכת סולארית עסקית כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן